پیدا کردن آدرس عکس از رسانه وردپرس

پیدا کردن URL عکسی که در رسانه وردپرس آپلود شده

میخواهید لینک یا URL عکسی که در وردپرس آپلود کرده‌اید را پیدا کنید؟
بعضی وقت‌ها شاید لازم داشته باشید لینک تصویری را داشته باشید تا آن را در جاهای دیگر وبسایت یا سایر شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.در این مقاله ما به شما نشان میدهیم چگونه به سادگی URL عکسی را که در رسانه وردپرس آپلود کرده اید را به دست آورید؛با سایت‌افزون همراه باشید

پیدا کردن URL عکس وردپرس به صورت گام به گام

وردپرس به صورت خودکار برای هر عکسی که از طریق رسانه وردپرس(WordPress Media Uploader) روی وبسایت آپلود میکنید، یک URL منحصر به فردی را میسازد.

معمولا یک URL تصویر وردپرس، شامل نام دامنه  و /wp-content/uploads/، تاریخ آپلود شدن عکس و نام فایل عکس در ادامه  آن است.

 

به عنوان مثال، عکسی با نام ‘travelaccessories.png’ در ژانویه 2019 که در example.com آپلود شده است URL  مانند زیر خواهد:

www.example.com/wp-content/uploads/2019/01/travelaccessories.png

حالا بیاید ببینیم چگونه URL عکسی را که در سایت وردپرس آپلود کرده‌اید را به دست بیاوریم.

ابتدا، باید وارد پیشخوان وردپرس خود شده و بر روی منوی رسانه‌ها (Media)کلیک کنید. پس از آن، منوی رسانه وردپرس باز میشود جایی که تمام تصاویر و سایر رسانه‌ها در آنجا ذخیره شده‌اند.سپس، شما میتوانید از قابلیت جستجو برای پیدا کردن عکسی که میخواهید لینک آن را بیابید، استفاده کنید.

یافتن تصویر از کتابخانه رسانه وردپرس

پس از آن که بر روی عکس کلیک کردید، یک پنجرۀ پاپ آپ باز میشود که جزئیات پیوست تصویر را در بر دارد. شما چزئیات تصویر را در ستون راست و پیش نمایش تصویر را در سمت چپ خواهید دید.
ستون سمت راست تمام جزئیات تصویر را از جمله، نام فایل، نوع فایل، تاریخ آپلود شدن، حجم فایل، ابعاد و متادیتای تصویر مانند alt text، تیتر، کپشن، توضیحات، شخصی که تصویر را آپلود کرده و غیره را نمایش میدهد؛  همچنین URL تصویر را در آخر میبینید که همان لینکی است که در کنار گزینه ‘Copy Link’ قرار دارد.

آدرس لینک تصویر در رسانه وردپرس

شما به سادگی میتوانید لینک را کپی کرده و هرجا که مایل باشید از آن استفاده کنید.اگر URL تصویر را در مرورگر خود باز کنید، شما میتوانید سایز و ورژن اصلی عکسی را که آپلود کرده اید را ببینید.

پیدا کردن URLعکس های وردپرس از مکان اصلی

روشی که در بالا به شما نشان داده شد، به شما اجازه میدهد URL هر عکسی را که در رسانه وردپرس آپلود کرده اید، چه منتشر شده باشد چه خیر، بگیرید.اگر میخواهید URL عکسی را که در سایت شما از قبل منتشر شده است، پس شما میتوانید از خود مکان اصلی آن را بگیرید که بسیار راحت تر است. برگه یا نوشته را که عکس در آن منتشر شده است باز کرده و عکس را بیابید. سپس، بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه ‘Open image in new tab’ را انتخاب کنید.

ادرس تصویر موجود در کتابخانه رسانه وردپرس

پس از آن که عکس در تب جدیدی باز شد، به URL در نوار آدرس نگاه کنید. این همانURL عکس وردپرس شما میباشد.حالا شما میتوانید آدرس سایت را کپی کرده و هرجا که میخواهید از آن استفاده کنید.این روش بسیار سریع و سر راست است!

بازکردن تصویر در تب جدید با استفاده از راست کلیک

 

چگونه URL گیف ها، ویدیو ها، و PDF را از وردپرس بگیرید

همانطور که در بالا اشاره شد، سایر رسانه‌ها مانند GIF ، ویدئو و فایل‌های اطلاعاتی مانند PDF نیز در منوی رسانه‌ وردپرس ذخیره شده است. شما میتوانید به سادگی URL این فایل ها را از همان روش بالا بیابید.
بهLibrary Media » در پیشخوان بروید و سپس بر روی یک GIF، ویدیو، یا اطلاعاتی که میخواهید URL آن را ببینید کلیک کنید. پس از آن پنجره پاپ آپ جزئیات پیوست ظاهر میشود.می‌توانید  URL پیوست را در کنار قسمت ‘Copy Link’ در ستون راست پیدا کنید.

ما امیدواریم که این مقاله به شما آموزش داده باشد که چگونه URL تصویری را را که در وردپرس آپلود کرده اید را به دست آوردید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *