سئو 2020؛ اصولی برای موفقیت
در مقاله سئو 2020 خواهیم دید که همه چیز در حال تغییر است.تکنیکهای بهینهسازی که سالها پیش موثر بودند، کنار گذاشته شده و سئو به صورت یک فرآیند هوشمند فراتر از اسپم کردن گوگل به وسیله لینکها و عبارات کلیدی تکامل پیدا کرده است.
استراتژیهای پیچیده برای افزایش ترافیک ارگانیک موجود، همراه با مواردی همچون ارزیابی فضای رقابتی، آنالیز keyword gap و … وجود دارد.
جزئیات اصول کلیدی مطلق
چهار جز اصلی سئو وجود دارد که همه ما به عنوان یک بخش روزانه از کار خود بر روی آنها تمرکز میکنیم . این مولفهها عبارتند از:
- کلیدواژه ها ( و هدفگیری کلیدواژه )
- حجم جستجو پشت هر کلیدواژه
- ترافیک موتور حاصل از جستجو
- تبدیل مشتریان در جستجوی کلیدواژه های هدف ما
تکنیکهای واقعی حول موارد زیر سیر میکنند:
- بهینهسازی در صفحه
- ساختن لینک
- محتوا
- سئوی فنی
اینها همگی موارد مورد توجه در این بحث درمورد تلاش ها و ارزیابی قدم های بعدی که در هر کمپین سئو گزارش میدهیم هستند.
چگونه میتوانید از طریق یک کمپین پیش بروید و اطمینان حاصل کنید که این عوامل به اندازه کافی برای شما جهت شروع و یا توسعه کمپین خود موثر هستند یا خیر؟ با این مقاله از سایت افزون همراه باشید.
موضوع ها، Entity کلیدواژه ها
اولین مولفه اصلی که آن را بررسی میکنیم، کلیدواژه ها و هدف گذاری کلیدواژه ها است.
در روزهای گذشته سئو، کلیدواژه تنها داشته ما بود. کلیدواژهها و هدف گاری آنها. هدف گذاری کلیدواژه ها شامل ساختن صفحاتی بر اساس کلیدواژه هایی به خصوص و بهینه سازی شده بود.
محتوا به دقت بر روی مساله مشخصی هدف گذاری و حول این کلیدواژه ساخته میشد.
همانطور که با سئوی خود پیش میروید، شما میتوانید مترادف کلیدواژه ها و کلیدواژه های مرتبط را جهت بهبود رتبه خود وارد کنید.
هرچند، مشکل کلیدواژه ها این است که میتوان به صورت مفرط، و بسیار تکراری اسفاده شود و ممکن است به سرعت به مشکلاتی از جانب مشتریان در ارتباط با کلیدواژه های مرتبط با صنعت برخورد کنید.
برای فرایند بهینه سازی کلیدواژه ها از روش زیر استفاده میشد.
فرض کنیم که شما درمورد کلیدواژه ها جستجو انجام داده اید، و کلیدواژه ای با بالاترین عملکرد از نظر مقدار جستجو را یافته اید، صفحه ای برای کلیدواژه ساخته و اطمینان حاصل کرده اید که عبارت کلیدی در ارتباط با محتوا در تمام طول آن به کار رفته است. این یکی از روش ها بود.
همچنین بیایید انواع متفاوت کلیدواژه که بسیار زیاد است را نیز فراموش نکنیم. اهداف این عبارات کلیدی بسته به نحوه رویکرد سئوی شما تغییر میکند:
- کلیدواژههای پولی
- کلیدواژههای عنوان
- کلیدواژههای کوتاه (یک بخشی)
- کلیدواژههای بلند (چند بخشی)
- کلیدواژههای حامی/ کلیدواژههای مترادف
- کلیدواژههای مرتبط با برندها
- کلیدواژههای Phrase match
- کلیدواژههای Broad match
- کلیدواژههای منفی
- کلیدواژههای Exact match
و بسیاری از انواع دیگر . درمورد عبارات کلیدی LSI چیزی نمیگوییم، این کلیدواژه ها کلاهبرداری(scam) هستند و چیزی بیش از تلاشهای بازاریابی برای برچسپ گذاری مترادف و روابط کلیدواژه نیستند.
برای همین است که کلیدواژههای LSI بی کاربرد و کلاهبرداری هستند.
چرا با این جزئیات کلیدواژه ها را بررسی میکنیم؟ زیرا عبارات کلیدی یک مهارت بنیادی در سئو هستند.
هرچند جدیدا، موضوع مورد اهمیت از کلیدواژهها به موضوع و موجودیت آنها تغییر یافته است.
اگر کلیدواژه کلمات و عبارات به خصوصی هستند، موضوع را میتوان به عنوان اصطلاحات و مفاهیم گستردهتری در نظر گرفت.
اگرچه این تغییر صورت گرفته است اما باز هم نمیشود از آنها استفاده نکرد. کلیدواژه ها نقش ستون فقرات هر استراتژی سئو را دارند.
با معرفی Entity ابزار جدیدی وارد سئو 2020 شده است؛ Entity دقیقا چیست؟
Entity شامل مکان ها، اشخاص و اشیاء میشود. بر اساس گفتههای Dave Davis که در ادامه مشاهده میکنید، Entity موجودات جهان در سئوی جدید است.
دیویز همچنین گفته است:
Entity، از نظر شخصی من، تنها مفهوم مهم برای درک کردن سئوی فعلی است.
فکر میکنید که من هم یک متخصص سئو دیگر هستم که درمورد جدیدترین رویکردی که مانند بیشمار رویکرد های پیشین آن از میان میرود حرف میزنم؟
پس نکته زیر را مد نظر قرار دهید:
سه مورد از مهمترین عوامل رتبه بندی طی آخرین اخبار موارد زیر هستند:
- محتوا
- لینک ها
- الگوریتم RankBrain
و Entityهرچیزی است که:
- بی مانند
- خاص
- به خوبی تعریف شده
- قابل تشخیص
باشد.”
و برای همین است که باید مطمئن شد سئوی شما با Entity ، کلیدواژه و موضوع بهینه سازی شده است.
موضوع، موضوع، موضوع – چه نکته ای در مورد موضوع وجود دارد؟
اهمیت موضوع ها در چیست؟ همانطور که پیشتر ذکر شد، سئو به صورت سنتی درمورد بهینه سازی کلیدواژه های هدف است.
و به عنوان یک روش و تمرین سئو برای تولید هر صفحه بر اساس یک کلیدواژه هدف گذاری شده استفاده میشد.
شما میتوانید ایده موضوع خود را با جستجوی موضوع به کمک ابزاری مانند AnswerThePublic.com کسب کنید.
SEMrush همچنین ابزار مخصوص خود به نام ابزار جستجوی موضوع Topic research tool را دارد.
با استفاده از هر دوی این ابزارها، شما باید قادر باشید که موضوع های مناسبی را بسته به نوع وبسایتی که بر روی آن کار میکنید را پیدا کنید.
تمامی اینها خوب هستند اما اگر برای چندین موضوع بهینه سازی میکنید باید چه کار کنید؟
Kristopher Jones در SEJ روش فوق العاده ای برای بهینه سازی سایت شما برای چند موضوع در مقاله خود دارد، چگونه وبسایت خود را برای چندین موضوع بهینه سازی کنیم.
اصول دیگری از جمله محتوا، لینکها، و تکنیکال سئو وجود دارد که یا باعث موفقیت و یا شکست شما میشود.
بیایید نگاهی به چند مورد از تعیین کنندهترین عواملی که به سئوی شما در سال 2020 کمک میکند و عناصر پایه ای که باید یاد گرفت بیاندازیم.
محتوای با کیفیت
آیا الگوریتمهای گوگل زمانی که پای ارزیابی مطلب از نظر بالا بودن کیفیت در میان باشد مشکلاتی دارد؟
همانطور که سئو با سعی در به بازی گرفتن الگوریتم های گوگل با متن Lorem Ipsum کشف کرده است، ممکن است داشته باشد.
به طور کلی، محتوای دارای کیفیت بالا عاملی است که به عملکرد سایت شما کمک میکند. اما بسته به ویژگی های کمپین بازاریابی شما که در زیر ذکر شده اند شکل های مختلفی به خود میگیرد:
- صنعت و حرفه اصلی سایت شما
- آنچه که قبلا بر روی سایت شما اجرا شده است
- چیزی که هم اکنون بر روی سایت شما اجرا میشود
- رقابت کلی حرفه شما
- آنچه که رقبای شما انجام میدهند
- آنچه که الگوریتمهای گوگل انجام میدهد
حرفه و صنعت اصلی سایت شما
شکی وجود ندارد که انواع مختلفی از حرفه و صنعت در سئو وجود دارد. من شدیدا اجرای یک رویکرد باز برای سئو را پیشنهاد میکنم. فکر نکنید زمانی که یک استراتژی را یاد گرفته اید، کار شما تمام است. اصلا اینطور نیست.
هنجارها و قاعدههای حرفه بسیار متنوع هستند و ممکن است به اندازه خود وبسایت متفاوت باشند. روشی که به کمک آن شما میتوانید این اصول را یاد بگیرید ، انجام یک آنالیز شکاف رقیب است.
کاری که یک آنالیز شکاف رقیب انجام میدهد این است که به شما در یافتن اقداماتی جهت افزایش رتبه بندی شما و بالا بردن آن نسبت به رقبا کمک میکند.
شما میتوانید درمورد نحوه اجرای آنالیز شکاف رقبا مطالبی را بخوانید.
چیزی که شما میخواهید از آنالیز شکاف رقبای خود کسب کنید شامل بینش هایی مانند موارد زیر است:
- رتبه بندی رقبای خود
- محتوای رقبای شما (تعدد دفعات پست کردن، شمار کلمات، غیره.)
- پروفایل لینک های رقبا
- و با درجه کمتری از اهمیت، سئوی هر صفحه و سئوی فنی
نکته مهم: ارتباط علت نیست
در سئو، شما ممکن است فکر کنید اگر تغییرکوچکی در چند کلیدواژه بر روی سایت و یا چند لینک اعمال کنید، بهبودی آنی و محسوس صورت میگیرد.
مشکل این است که به ندرت در دنیای واقعی چنین اتفاقی می افتد.
زمانی که پای سئو در میان باشد، ارتباط علت نیست. گفتن اینکه چه کارهایی انجام شده است و این اقدامات چه نتیجه ای را به دنبال داشته است کافی نیست.
از طرفی دیگر، به آنالیز جزئی ترافیک جستجو و تفسیر آن برای یافتن کلیه علتها نیاز داریم.
این مطلب است که باعث پیچیدگی سئو میشود ( این حقیقت که یک رابطه علت و معلولی نیست)
به جای این، سئو با لایه هایی از الگوریتمها، بدون در نظر گرفتن اینکه گوگل به طور روزانه در الگوریتم هایش تغییر ایجاد میکند، بسیار پییچیده تر است.
الگوریتم هایی که گوگل برای معرفی انتخاب میکند آنهایی هستند که اگر به هرصورتی درگیر فعالیت ها و روش های اسپم هستید بیشترین آثار ویرانگر را خواهد داشت.
سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری: از کدام یک باید استفاده کرد؟
در زمینه سئو، فلسفههای مختلفی وجود دارد. این فلسفهها همیشه به خوبی با هم آمیخته نمیشوند. در حقیقت میتواند برای تمامی سئوهای جهان آزار دهنده باشند، زیرا یک گروه به چیزی اعتقاد دارد و دیگری به چیزی دیگر.
سئوی کلاه سفید از دستور العمل گوگل مو به مو پیروی میکنند. آنها به اعمال تکنیک هایی که در دراز مدت نیز پایدار هستند و مانع جریمه شدن آنها توسط گوگل میشود اعتقاد دارند.
اخلاقی ترین سئو ها آنهایی هستند که همه چیز را برای مشتریان خود فراهم میکنند، آن ها جزئیات را ذکر میکنند، لینک هایی را که میسازند در اختیارشان میگذارند و غیره.
آنها در وظایف سئوی خود اخلاقی و شفاف هستند، و گزارش هایی فراهم میکنند که مشتریان بر اساس آن میتوانند در آینده منطقی عمل کنند.
سئوی کلاه سیاه از پذیرش و انجام جدیدترین و عالیترین تکنیک ها، بدون توجه به اینکه چقدر مسیر آنها را از دستور العمل های گوگل منحرف میکند، ترسی ندارند.
آنها معمولا نتایج کوتاه مدت عالی میگیرند اما نتایج بلند مدت ضعیفی دارند.
این سئوهای کلاه سیاه هستند که از برنامه هایی مانند Scrapebox، SENuke، و XRumer استفاده میکنند تا گروهی از لینک ها را بسازند و به نوبه خود باعث شوند رتبه بندی خود را به رتبه اول برسانند (تا زمانی که گوگل آنها را پیدا کنه و همه چیز خراب بشه.)
سپس، با یک دامنه دیگر کار خود را از سر میگیرند.
کلاه خاکستری، ترکیبی سالم از هر دو است، و معمولا از تکنیک های کلاه سیاه برای جستجو نه اجرا استفاده میشود و از یک رویکرد کلاه سفید برای نتایج پایدار در بلند مدت. احتمالا پرتکاپوترین سئو ها در این دسته بندی قرار میگیرند.
مشکلی قانونی، اخلاقی یا ذاتی با این روش وجود ندارد، اما اگر میخواهید با گوگل به مشکل برخورد نکنید، بهتر است سئوی کلاه سفید، یا کلاه خاکستری را انتخاب کنید.
جستجوی صنعتی را انجام دهید، مخصوصا اگر با صنعت مشتری آشنایی ندارید
اولین قسمت انجام تحقیق در مورد صنعت است.
منبع نخستین شما برای این اطلاعات درمورد صنعت باید مشتریان شما باشد. اینجا است که باید چند نکته را کشف کنید ( سوال هایی را بپرسید تا مشخصات هر حرفه و صنعت که باید از آنها حین انجام سئو مطلع باشید را تعیین کند)
قدم بعدی یافتن عناصر سئویی است که رقبای شما برای ارتقای عملکرد SERP خود استفاده میکنند.
اگر بهبود رتبه بندی و ترافیک جستجو را به عنوان یک مولفه اصلی در نظر بگیریم، اآنالیز شکاف رقیب یک مولفه اصلی برای ارزیابی قدم های بعدی در کمپین سئو است.
بعد از بررسی صنعت، و تعیین معیارهای آن، شما باید با یک آنالیز سایت انجام دهید.
این کار به شما کمک میکند اقداماتی که پیش تر و هم اکنون بر روی سایت صورت میگیرد را بیابید.
به دست آوردن این اطلاعات ضروری است، زیرا یک قدم اشتباه ممکن است بعدا باعث مشکلات بزرگی در کمپین سئوی شما شود.
اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید و در تیمی باشید که این اطلاعات را دارد، شما میتوانید به سادگی از مدیر تیم خود درمورد این اطلاعات پرس و جو کرده و آنها باید بتوانند در همان لحظه این اطلاعات را به شما بدهند.
هرچند، اگر آنقدرخوش شانس نباشید، ممکن است در وضعیتی گیر کنید که قادر به ارزیابی این اطلاعات اولیه نباشید.
در این موارد، اصولا تنها داشته شما همان چیزی است که بر روی سایت قرار دارد، و شما باید به پیش رفتن کمپین سئوی خود از این نقطه فکر کنید.
پروفایل های لینک رقبای شما میتواند بینش ارزشمندی را فراهم کند
پروفایل های لینک رقبا، همراه با پروفایل های خودتان، باید یک مولفه اصلی برای این آنالیز باشد.
این جا است که همه چیز شانسی میشود. اگر فهم کافی از سئو نداشته باشید، آنچه که ممکن است از منظر همبستگی روشن باشد، احتمال دارد کاملا از نقطه دید داشتن همه چیز کاملا متفاوت باشد.
اگر یک آنالیز لینک انجام ندهید، و نقاط ضعف دیگری وجود داشته باشد، شما شاید هرگز 100% مطمئن نشوید که چه چیزی مسئول بهبود سایت بوده است.
از طرفی دیگر اگر تمام اطلاعات را نیز در دست داشته باشید ممکن است باز هم 100% مطمئن نباشید، اما دست کم میتوانید مسیر دقیق منتهی به بهبود سایت را بیابید.
به یاد داشته باشید، جستجو یک دودوتا چهارتای ساده نیست (همبستگی علت نیست)فقط بخاطر اینکه یک چیز را اضافه کرده اید به این معنی نیست که تنها همین چیز بهبود گفته شده را حاصل کرده است.
سئوی داخلی(On-Page SEO) و سئوی فنی (technical SEO) نیز از عوامل مهم است
عوامل مهم دیگری که شما باید از آنها مطلع باشید، شامل آخرین تکنیک های سئو به آن صورتی که بر روی سئوی صفحات و فنی اجرا میشوند هستند.
بهینه سازی صفحه شامل موارد زیر است:
- بهینه سازی صفحه برای رساندن ارزش های منحصر به فرد
- بهینه سازی برای تجربه کاربری قابل ملاحظه (UX)
- کلیدواژههای هدف گذاری شده
- به سادگی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشود
- به راحتی و به صورت یکپارچه بین دستگاه ها انتقال میابد
- در دسترس بات ها و جستجوگرهای گوگل است – Garry Illyes از گوگل میگوید: “سایت را به گونه ای بسازید که بتوان به راحتی در آن کاوش کرد.”
- بهینه سازی برای انتساب مولف، متا دیتا، schema و rich snippets
تکنیکال سئو 2020
سئوی تکنیکال به شدت بر روی کاوش و فهرست بندی سایت شما تمرکز دارد. اینجا جایی است که شما شدیدا همه چیز را با اطمینان حاصل کردن از بهینه سازی موثر برای کاوشگرها، به عهده شانس میگذارید.
این امر ربطی به محتوا یا لینک ها ندارد و به شدت در نحوه اجرا فنی است.
سئوی فنی در سال 2020 شامل موارد زیر است و باید آن را برای کسب موفقیت یاد گرفته و اجرا کنید:
- هر چیز و همه چیزی که با robots.txt ارتباط دارد
- بهینه سازی راهبری و مهندسی سایت خود
- بهینه سازی ساختار URL
- پیاده سازی داده بر پایه ساختار Schema.org
- کانون سازی URLها
- آنالیز و تصحیح صفحات اخطار (…, 4xx, 5xx, 3xx)
- آنالیز سرور برای تنگناهایی که ممکن است به قیمت عملکرد SERP شما تمام شود
- پیاده سازی SSL برای یک وبسایت ایمن
- معیارهای سرعت صفحات همراه با عناصر انفرادی سئو که سرعت صفحه را افزایش میدهد
- سازگاری با تلفن همراه
- سازگاری با مرورگرها و پلتفرم های گوناگون
- بهینه سازی کد ( از جمله از جنبههای W3C مانند اعتبار سنجی، دسترسی و غیره)
- AMP برای ناشرهای جدید (که میتوانند طیف وسیعی از موضوع ها را پوشش دهد)
- پیاده سازی چند زبان بین المللی
- صفحه گذاری هایی مانند بعدی/قبلی
- لینک های داخلی
- آنالیز پروفایل لینک برای تعیین جریمه ها و یا تنظیم های الگوریتم ( اگر وجود داشته باشند)
بهینه سازی به نیّت جستجو و اطمینان از اینکه مقصد جستجو با جستار هدف دقیقا همخوانی دارد
شما باید هدف گذاری کرده و به طور موفق مقاصد کاربر را جهت موفقیت بهینه سازی خود تامین کنید.
این یک راهبرد پایه ای سئو است که از همان ابتدای 2010 کاربرد داشته است.
شما باید مطمئن شوید که کلیدواژه های شما به مقاصد کابران برای آن جستار بسیار مشابه است.
Dan Taylor میگوید:
” مطالعات زیادی درمورد درک قصد پشت هر جستار انجام شده است؛ و این مساله با انواع نتایجی که گوگل نمایش میدهد بازتاب شده است.
Paul Haahr از گوگل ارائه بسیار خوبی درمورد نحوه برگشت دادن نتایج از دید یک مهندس رتبه بندی در سال 2016 داد. همان “شبیه ترین”مقیاس را میتوان در دستور العمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل یافت.
در این ارائه Haahr فرضیه های پایه درمورد اینکه چگونه اگر یک کاربر در جستجوی مغازه ای به خصوص (به عنوان مثال Walmart) میگردد، به احتمال زیاد به دنبال نزدیک ترین مغازه Walmart است نه دفتر اصلی برند در آرکانزاس توضیح میدهد.
این مقیاس از تطابق کامل (FullyM) تا عدم تطابق (FailsM)متغیر است و نشانه گذاری هایی برای محتویات غیراخلاقی، خارجی، عدم بارگزاری و یا ناراحت کننده/توهین آمیز دارد.
رتبه دهنده ها نه تنها برای وبسایتی که در نتایج وب نمایش میدهند، همچنین در مسدود کردن نتایج جستجو های ویژه (SCRB)، یا همان Rich Snippets و سایر ویژگی های جستجو که به علاوه “ده لینک آبی” ظاهر میشوند، نیز حیاتی هستند.”
که این مساله ما را به یک نکته مورد ملاحظه دیگر برای سئو در سال 2020 میرساند (دستور العمل های رتبه دهندگان کیفیت جستجوی گوگل را خوانده و از بر باشید) این بدین معنی نیست که شما میتوانید زیاده روی کرده و هرچیزی را که برای ترافیک جستجو میگویند را بهینه سازی کنید.
این مساله در بخش کاملا مجزایی از ترافیک جستجو ساخته شده است. اما، دستور العمل های آنها شامل بینش ها مهمی درمورد درک نحوه نمایش کلی گوگل از جهت عواملی که میخواهید از آنها برای بهبود کلی E-A-T خود، تخصصی شدن، انتساب یا اختیار و اعتماد بهره ببرید، میباشد.
همچنین عوامل سئوی زیر نیز که باید از آن ها باخبر باشید مهم هستند:
- بهینه سازی برای سرعت صفحه
- بهینه سازی استراتژیک کلیدواژه های هدف شما (این کار شامل عنوان صفحه، توضیحات متا، H1ها و تگ های زیرمجموعه عنوان میباشد.)
- بهینه سازی URL صفحه
- بهینه سازی سرعت صفحات
- سایز فایل تصاویر
- اسم فایل تصاویر
- متون متغیر یا alt text
- متن عنوان
- و …
- محتوای خود را بر اساس سطح هوش مخاطب هدف خود بنویسید
- بهینه سازی لینک های داخلی هنگام ساختن یک صفحه محتوا
- استفاده استراتژیک از عکس در طول متن
E-A-T در سال 2020
به روز رسانی الگوریتم مرکزی گوگل در آگوست 2018 باعث درگیری عده زیادی جهت درک اینکه چه چیزی وبسایت آنها را به سرعت در SERP ها نابود کرده است، شد که به نام به روز رسانی پزشکی شناخته میشود زیرا باور میشد که این به روز رسانی سایت های پزشکی را مورد هدف قرار داده است.
درحالی که حقیقتا، سایتهای YMYL (پول شما یا جان شما) را به گونه ای که در دستور العمل های رتبه دهندگان کیفیت گوگل دسته بندی شده است را مورد هدف قرار داده بود.
در حقیقت یکی از اولین به روز رسانی هایی بود که هیچ متخصص سئویی در شصت روز اول نمیتوانست بفهمد که چه اتفاقی افتاده است.
مشخص شد که این به روز رسانی انواع سایت زیر را هدف قرار داده است:
- سایت های YMYL – پول شما یا جان شما
- سایت های سلامت
- تجارت الکترونیک
- مالی
- تجارت
- تکنولوژی
- مسافرت
- سرگرمی
- سایت های کوپن/معامله
- سایت های بزرگسال
چرا این مساله برای سال 2020 مهم است
این به روز رسانی یک نقطه عطف در الگوریتم های گوگل بود که به خصوص سایت هایی با اختیار و اعتماد دراز مدت را هدف قرار داد. بله، اختیار و اعتماد مساله بزرگی است.
چگونه اختیار و اعتماد را بوجود آورد؟ با پاسخ دادن کامل به جستار کاربر، و نقشه برداری ذهنی محتوایتان برای رسیدن به این هدف نهایی.
در سال 2020، اگر میخواهید سایت خود را بسازید و مطمئن شوید که با سئو سازگار است، سئوی پایدار بلند مدت هم اکنون بسیار قابل ملاحظه تر است.
همانگونه که Alan Bleiweiss در جورنال موتور جستجو مینویسد، شما باید پاسخِ جستار باشید.
سوال کاربر را به طور کامل پاسخ دهید تا کسی دیگر نتواند در رقابت به شما برسد.
Bleiweiss گزارش میدهد که شکست طرز تفکر – یا ناتوانی در یافتن نیاز های دیگران – یک عامل مفرد حیاتی است که شما باید برای موفقیت در سئو آن را به خوبی درک کنید.
“این صنعت باید قبول کند که اگر شما به اکثر سایت های تجاری نگاه کنید، زمانی که پای خدمات اولیه یا پیشنهادات محصول اولیه در میان باشد، بیشتر سوال های مهم در بلاگی قرار دارد که:
- به خوبی بهینه سازی نشده است.
- در مقیاس صنعتی یا بازاری ارتقا یافته است.
- زمانی که مردم بر روی آن صفحات خدمات و یا محصولات هستند به سادگی یافت میشوند.
و این مشکلی بزرگ است.
با این وجود اگر شما بر روی ادامه دادن “وبلاگ” اصرار دارید به این دلیل که “این همان چیزی است که مشتریان انتظارش را دارند”، ادامه دهید و لذت ببرید.
من به کار خودم زمانی که مشتریان من را برای تعمیر سایت هایی که خراب شده اند حداقل قسمتی از آن به دلیل شکست محتوا استخدام کرده اند ادامه میدهم.”
برای موفقیت به تمرکز منسجم بر روی نظم سئو نیاز دارید
شما نمیتوانید توقع داشته باشید که برای یک ماه سئو را انجام داده و نتایج خارق العاده ای را یک شبه به دست بیاورید. به ندرت به این صورت اتفاق می افتد.
به جای این شما باید یک رویکرد چندوجهی منتهی به یک بنیاد منسجم که با مشکلات بسیاری در سئو برای موفقیت رو به رو میشود، پیاده کنید.
تمرکز بر روی یک چیز تنها باعث نتایج فرعی که چیزی فراتر از یک نقطه بر روی آنالیز داده گوگل شما نمایش نمیدهد، میشود.
یک رویکرد سازمان دهی شده که بر روی کیفیت نهایی تمرکز دارد، در کنار مد نظر قرار دادن مشکلات، خواسته ها، نیازها و تمایلات کاربر در ارتباط با جستار خود بهترین رویکرد است.
پاسخ جستار مشتری در صنعت خود باشید. و عملکرد SERP شما تشکر از شما خواهد بود.